Nattens tankar...

... har handlat om detta klipp:

Beskrivningen till den är: Hmm well... it's about how much one loves that special someone and how much it hurts everytime they go away.

I dont think its half bad for my first attempt so tell me what you think =]

JAR loves her JAM very much... always.
meh...

Song: "So Far Away" by Staind
Does no one read?! D;

på youtube....

Den hade min man lagt upp på facebook igår och då kom tankarna direkt.. Vad menar han?? Menar han nått?? Är det mig?? Är det någon annan?? Tyckte han bara om låten??

Ja detta var en del tankar.. mitt hjärta började slå fort när jag såg det.. jag hoppas han menar nått men är rädd att han inte menar nått eller att han inte menar mig...
Natten som var åter en skitnatt i kväll så åker nog tabletter i så jag får sova.. är ledig imån men det är dags för vägning hos dietisten imån.. sen ska jag faktiskt ta en fika med min man.. Vågar jag ta upp klippet då?? Vad ska jag säga?? Jag är nervös varje gång jag ska se han?? Rädd för att bli sårad mer av nått som kommer fram eller vad man ska säga.. Rädd för att säga fel sak så vi tar ett steg tillbaka.. Rädd för att bryta ihop.. Men jag ska försöka att inte ha så mkt förväntningar men samtifigt som jag hoppas varje gång vi ses att han har bestämt sig så vill jag ändå inte veta för just nu har jag varken orken eller styrkan att ta mig upp om det skulle komma ett "slut"... Jag behöver lite mer tid att bygga upp.. men vad gör det.. jag kommer väl hamna på ruta 1 om det nu skulle bli så att det tog slut...

Jag funderar fortfarande om han menade nått med att lägga upp det klippet... Vad tror ni mina kära bloggläsare?? menat han nått?? ska jag fråga imån?? eller ska jag låta det va?? vänta ut han själv.. han kanske säger nått imån?? kan ju fråga innan vi sklijs åt?? För nu åker han på semester ett par dar.. känner mig faktiskt stolt att inte ha kontaktat han sen jag flyttade.. han kontaktade mig igår och frågade om jag ringt men det hade jag ju inte.. sen bestämde vi tid och vilket fik som vi skulle ses på..

Nu ska jag göra mig redo för dagens jobb...

Glöm inte kommenterar.. Var anonym om du vill men kom gärna med lite tips och trix på hur man ex. ska göra för att sova bättre, vad ni tror om allt detta.. m.m. Blir glad för minsta lilla kommentar om det så bara är kämpa eller ge upp...

Ha det nu gott!!


Lyssnade nyss och läste texten för första gången.. Är man dum om man tror att den handlar om mig?? Har han kommit på att han saknar mig?? Ska jag vänta tills imån med att fråga eller ska jag ta det idag?? Jag tror nog att jag väntar tills imån och säger han inget innan vi säger hej då så frågar jag han om han menade nått med det...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?