Seriefreak nr 1..

...det är jag.. Har nu tittat på

Hoppas man kommer med i svenska verisonen... det var del 1 av finalavsnittet idag...vilken förvandling säger jag bara...


Jag började samla McLeods Döttrar och har nu hela serien + orginal filmen som serien utspelar sig ifrån... Älskad den kan titta om och om igen...



Skulle inte tacka nej att bo så som dessa brudar gör... det är ju bara ett plus för de snygga killarna i serien...


När jag samlat alla McLeods Döttrar så började jag samla på  ingen mindre än Dr. Quinn





Sitter just nu och plöjer igenom Säsong 3... Tänk att man var liten "älskade" Sully och var avundsjuk på Dr. Mike... Tur att man växer upp... Älskar de gamla serierna...


När jag samlat klart Dr. Quinn har jag ögat på....


Japp, Lilla Huset på Prärien...den följde jag mkt som liten....

Det blir lite som en nostalgiresa att titta på dessa gamla serie...

På samlarlistan finns även:

* One Tree Hill... den följer jag ju på tv nu och har följt sedan starten...

Serier som jag följt på tv som jag skulle kunna tänka mig samla för minnets skull:

* Våra bästa år (snacka om många filmer för att få alla dessa avsnitt)

* Sunset Beach

* Beverly Hills 90210

* Cityakuten

* Förhäxad

Är inte mkt för svenska serier...hm tror inte det är någon som jag följt ...

Tre Kronor ska ju komma ut, men den kommer jag inte samla...




Förra inläggets kommentarer:

Fia:
jag håller helt med dig. Mer snö åt folket, men kommunen kan väl fixa så det inte är så jädrans halt. eller har du några broddar över? kankse kan skicka på posten? :-)

Kram

Svar:
Det har snöat lite idag men jag vill gärna ha mer så det verkligen stannar kvar... Är de dåliga på att sanda uppe i Katrineholm?? det är likadant här.. gäller att gå försiktigt...
Var det gäller brodda så har jag några slitna som inte hästarna kan ha..men då får du gänga hål i dojjorna först...
hehe

Ha de bra Fia!! Hälsa Alexz...

Kram



Postat av: Fia

ska tre kronor komma ut på serie????

2009-12-16 21:36:32
Blogg/Hemsida: http://fiasav.blogg.se/
Postat av: Louise

Lilla huset på prärien tittade jag oxå på,, så bra,, ska titta efter den serien, kul o titta på igen :) Missade ALDRIG ett avsnitt,, var jag inte hemma så spelades det in.. hihi

kram

2009-12-16 21:41:55
Blogg/Hemsida: http://www.nogg.se/lolosplace

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?