04.00

Vaknade vid fyra tiden idag av att magen inte var som den skulle så det var bara till att rusa till dasset och nu är jag inte trött längre, men jag ska krypa ner i sängen igen i hopp om att kunna somna om. Hade en väg dag igår trots att jag inte motionerat eller ätit jättenyttigt så hade jag gått ner -1 kg sen förra veckan. Nu ska jag ju ta tag i maten m.m. vi väntar ju på pengar så vi kan gå och handla lite så vi kan baka mer bröd. Jag ska även boka tid för en hälsoundersökning.. Det är bara det att jag ska visst tillhöra en annan privatläkare istället för vårdcentralen. Nu ska man tillhöra Dr. Olofsson.. Någon som har erfarenhet av han? I vetlanda... Vi har även sagt upp våran lägenhet så nu letar vi för fulla mugar efter något nytt med lägre hyra, vi har ju 3 månaders uppsägning. Jag har bestämt mig att jag ska börja packa lite smått för att inte behöva tänka så mkt på det. Jag har ju ett rum som jag inte har packat upp allt som var tänkt att packas upp och det kommer jag inte göra nu heller. Vi har varit och tittat på en lgh men det var bara skit och det luktade verkligen SKIT i hela huset, väntar på att ett par ska ringa tillbaka så vi kan få komma och titta på dem. Annars är allt bra. Unga mödrar går ju numera vid 16.30 istället för 18.30 det är en dum tid då jag är i stallet men missar jag så missar jag. Biggest Loser började igår säsong 4 och så är det finalavsnitt i helgen på säsong 6 ..hmm lite konstig ordning.. men jag älskar verkligen det programmet och nu ska det komma till sverige jag hoppas att det är lika bra som jag har tyckt USAs version är.. Jag gillar Jillian Michaels hårda sätt att få dem att träna lite militärisk skulle mer än gärna ha henne som personlig tränare, skulle även kunna tänka mig Bob Harper han är åxå tuff. Nu ringde min mans väckaklocka han ska iväg och jobba idag börjar kl 7. Nu ska jag nog sova en sväng till. Ha en bra tisdag!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?