1:a inlägget...

Det första blir ett kort och gott inlägg... Jag känner att jag behöver en blogg där jag kan få skriva av mina känslor.. Jag har varit i en down period ett tag nu men hoppas med bloggens hjälp att det ska vända lite smått...

Bloggen kommer att vara väldigt personlig och kommer att handla om t.ex.

* VIKT

* BARNLÄNGTAN

* ARBETSLÖSHETEN

* PENGAR

* NÄRA OCH KÄRA, m.m.


Det är bara en bråkdel om vad som kommer att finnas i bloggen..

Är en Glad och Positiv person som alltid vill alla väl...

Jag uppskattar om det som skrivs här stanna här... Den är endast till för att jag ska kunna skriva av mig mina känslor som jag har för stunden... Så ta inte åt dig av något, det handlar sanneligen inte om dig...kommer inte skriva några namn eller liknande...

Många Kramar



Jag kommenterar under era kommentarer.
Postat av: Fia

Det kommer att bli spännande läsning detta. kram kram

2009-11-09 11:31:39
Blogg/Hemsida: http://fiasav.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?