Aktivitet 1 (delar av)

Så här ser min bok ut som jag från och med söndag SKA följa..

Nu blir det till att hämta hem hantlarna som är i stallet..

 

Aktivitet 1 - Mina Mått:

Datum: 10/11

Min midja är
: 108,5 cm

Min rumpa är: 116 cm

Höger lår är: 71,5 cm

Vänster lår är: 71 cm

Höger överarm är: 34 cm

Vänster överarm är: 35,5 cm

Höger vad är
: 43,5 cm

Vänster vad är
: 43,5 cm

Det är vad vi mätte fram den 10 nov... varför det kan diffa på höger och vänster sida kan beror på att vi inte mätt på samma ställe på båda sidorna, utan vi har tagit efter något märke på kroppen för att det ska vara lättare att mäta på samma ställe...

Jag var "nöjd" med det vi mätte fram.. har haft en midja på 112 cm så den har ju minskat lite.. en kvinna ska ju inte ha över 80 cm så jag har en bit kvar innan jag är där.. men är fortfarande pepp till söndag.. har inte varit så peppad till att lyckas som jag är nu så nu JÄKLAR ska de ske något...

 

Postat av: jessica

kul med en till viktbloggerska

2009-11-19 08:08:22
Blogg/Hemsida: http://metrobloggen.se/fitmom

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?