Alla räkningar är betalda...

Japs nu är alla räkningar betalda och kvar finns ca 450 kr på kontot. Jag får ca. 500 kr i lön och det är verkligen behövligt denna månad. Det betyder ju att vi nästan har 1000 kr att leva för denna månad. Blir inga batteri denna månad om jag inte kan tigga från pappa att han köper. Eftersom vi inte har mkt pengar denna månad blir det bara nyttig billig mat saknar med att jag kommer gå ner i vikt. Ska tänkta på att träna genom promenader, pilatesboll m.m. Sålde ju en häst i tisdags och imån ska vi hämta en ny som ska gå med våra hingstföl. Nu blir det lite tvmys innan sängen väntar. Ha en bra kväll och helg.
Postat av: Fia

Det är då man får tänka att ni har 500 kr mer att leva för än vad ni trodde. och det är ganska mycke jämfört med ingenting. Puss på er

2009-11-29 14:02:37
Blogg/Hemsida: http://fiasav.blogg.se/
Postat av: TruckerElin

Hej igen.

Lyckades på nåt vis shabbla bort ditt inlägg i min blogg, men jag får en kopia till min mail så jag har iaf läst det.

Jag förstår att du tappat motivation och så när pengarna sinar.. Samma är det här. Egentligen borde det ju vara enklare nu när man får äta fattigare. :) Vi får ta ett gemensamt nyårslöfte och storsatsa på nästa år! Är man två om det så kanske det är större chans att det går att hålla planeringen..

2009-11-29 19:39:07
Postat av: Madde

Elin: är inte så förtjust i nyårslöften då jag aldrig har lyckats hålla dem. Men ett försök går ju alltid göra. Svarar på kommentarerna under det du har kommenterat. Så håll koll där.

2009-11-29 20:05:31
Blogg/Hemsida: http://maddeinpalivet.blogg.se/
Postat av: Madde

Fia:

Ja det får man göra. Men det är riktigt surt att behöva leva på minimum hela tiden och nu har bilen pajat...

2009-11-29 20:07:18
Blogg/Hemsida: http://maddeinpalivet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?