Första, andra, tredje...

Idag är det tredje dagen på det nya livet och det funkar bra. Jag har dock inte börjat köra passen efter boken.

Första dagen då var jag på aktivitetsdag med Rambo (hund) vi var ute och gick i 3 timmar med lite övningar på vägen. Det var uppför konstant dit och lite mer nerför på hemvägen. Det var jättekul men jag var mör i kroppen när jag klev ur bilen hemma, så det blev en tidig kväll men vad gör det passerade 10 000 steg så jag var mer än nöjd.

Andra dagen var en dag i stallet med lite träning med Rambo först. Sen var det bara till att sätta igång hemma med diskandet, förbereda maten, städa, fixa tvätt med m.m.  Jag passerade inte 10 000 sträcke igår men nästan eller jag gjorde nog det efter träningen i sängen x2... Hihihi... Har inte ätit eller druckit onyttigt utan bara vanligt kranvatten.

Idag blir det stallet först sen blir det ett pass styrketräning och ev. en lite stavpromenad.

Ha en bra dag.

Återkommer i kväll med aktivitetssvaren jag har svarat på.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?