Ledsen i ögat

Idag är det en ledsam dag, sålde en av mina hästar och de tog med henne direkt. Alltid tråkigt att behöva sälja, men ett måste för att kunna utveckla möjligheterna. Lilla La Nina som jag såg kom till världen och nu lämnade mig efter 8 år tillsammans, det gör att man blir ledsen i hjärtat. Det var bra personer som köpte henne så jag är inte orolig eller jo visst är jag orolig tänk om inte de tar hand om henne som jag vill. Jag tror och hoppas hon får det bra i alla fall.

På torsdag ska jag ju köra igång med invägning och tänkandet på vad jag äter m.m. samt ev. börja träna något, vi får se. Idag ska jag bara krypa upp i soffan med täcket över mig och låta tårarna falla, imån är en ny dag.

Ha det gott, gott folk.



Älskade La Nina
Postat av: Cilla

Kommer aldrig glomma nar jag salde Hanniball. Jag stortgrat!!! Sedan fick jag iofs honom tillbaka men nar jag saljer en hast jag har extra kar sa forsoker jag tanka pa att hasten gar vidare i livet. Det hade varit varre om livet var slut... inte for att det ger dig sa mycket trost just nu iofs... Hoppas du far ha kontakt med henne i framtiden ocksa!

2009-11-29 20:24:14
Blogg/Hemsida: http://www.daimilus.com
Postat av: Madde

Cilla: jag hoppas åxå att jag har kontakt med henne i framtiden eller det kommer jag ju alltid ha så länge jag har Banzai kvar.

2009-11-29 20:28:49
Blogg/Hemsida: http://maddeinpalivet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?