Lycklig !!

Idag är livet på topp. Det var längesedan jag var så här lycklig och glad, har en fantastisk man som jag älskar mer än allt annat.

Idag har det varit en bra fm i stallet för att sedan hinna hem och äta lite innan Jonas skulle i väg och jobba. Han ska jobba till 21 ikväll :( lite tråkigt men eftersom det är den enda inkomsten vi har så är jag glad ändå. Han kommer ju hem och sover i sängen :).

Ja, själv ska hoppa in i duschen snart och göra mig ren och fin tills jag ska ta promenaden till mor och far för att äta lite grillade revben ikväll. Det är lite av en tradition att äta det på fredagar med Idol eller annat bra på tv.

Idol ikväll då är det kärlekstema på schema, ska bli kul att se hur det går för dem denna gång det är ju en del bra låtar med.

Jag känner mig så otroligt pigg och det var längesedan jag kände så. Jag orkar mer mycket bättre humör..

Pappa ringde och frågade om jag ville med till stallet igen och jag bestämde mig för att göra det. Solen skiner ju idag och inte jätte kallt heller så det blir en tur till dit. Ska nog rida lite eller motionera på annat vis.

Ha en bra fredagskväll!!

Tack till er som läser och "peppa mig" kommenterar mina inlägg. Alltid kul med respons.
Postat av: Lollo

Vad skönt att du blivit mycket piggare :)

Är verkligen jätte kul o läsa om den förändringen motion o regelbunden mat gör,, man kanske skulle pröva det? vi kanske kan ses någon dag?

kramar

2009-11-20 14:53:05
Blogg/Hemsida: http://www.nogg.se/lollosplace
Postat av: Läs Mig Nu

Underbart att du känner dig lycklig. Hoppas det håller i sig.

2009-11-20 15:00:24
Blogg/Hemsida: http://lasmignu.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?