Glad påsk!

Helgen hittills har varit toppen... Blivit lite mkt onyttigt men va fasiken det är ju bara påsk en gång om året.. Nu blir det att återgå till det vanliga... Har börjat använda stegräknaren igen har som mål att gå över 10000 steg om dagen vilket jag klarat.. Min utmaning för April månad är att gå över 10000 steg om dagen, köra minst 30 min med wii samt att 2 promenader ute i friska luften ska ske minst 2 gånger i veckan.. Har ju 3 hästar som tömkörs nu så det blir ju lite motion... I helgen har mina systrar varit hemma.. Alltid trevligt att prata med den mellersta Sussi.. Vi har lite mer gemensamt. . Den äldsta och jag nja inte lika bra men hon gav mig massage vilket jag behövde.. Det var jätteskönt... Vill ha varje dag.. Nu blir det sängen! Ha en fortsatt trevlig påsk... (Uppdaterat från mobil)
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

ja glad påsk :)

2010-04-06 15:52:47
Blogg/Hemsida: http://kakpaketet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?