JAG ÄR LYCKLIG!!

Efter att ha rensta luften ordentligt så mår jag jättebra... Nu är tabletterna slut så jag hoppas att jag ska sluta vara så bölig för minsta lilla...

Har fått en praktikplats som jag kommer att trivas toppen på har det fram till v. 25 för v.26 börjar sommarjobbet.. så från och med måndag v 16 till v 31 har jag mitt liv planerat... skönt att få lite pengar av praktiken..

Idag på posten trillade det ner lite tabletter till mig Figurett heter de jag fick ett erbjudande att testa dem så det ska jag göra.. har tagit en idag men imån så ska jag ta en innan varje måltid... dessa tabletter ska minska sötsuget och öka mättnadskänslan.. Vi får väl se hur det kommer att gå...

Imån nalkas det tävling för Penja hoppas på ett bra resultat...

Idag har jag varit på en solig promenad med min älskade man.. vi hann med en fika mellan ärendena som skulle uträttas... Vi satt och kollade på bilar och deras förare.. riktigt roligt..

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa lite.

Ha en solig kväll med mkt myspys...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?