Mysis...

Idag så har jag lagat mat och duktat lite mysigt inför mannens hemkomst efter att har sovit på jobbet fredag till söndag.. Visst har det var skönt att vara lite själv men när man ska krypa ner under täcket så är saknaden större än man tror..

Jag fixade till lite potatisgratäng och kassler med grönsaker, till detta drack Jonas en öl och jag coca cola.. Det var jättemysigt, bara kunna sitta och prata lite och njuta.. Hade till hans hemkomst även fixat så sängen är renbäddad.. Jag vet att han brukar vara trött efter att ha jobbat helgen så det kommer nog bli en tidig kväll, men det gör inget.. Imån ska jag börja på praktiken och kan meddela att jag har sysslor så det räcker och blir över..

Imån ska jag även till Synsam för att göra klart kollen på linserna hoppas det är bra nu så jag kan skippa det och bara shoppa upp ett lager.. hihi nä ett lager blir det inte men för 6 månader eller vad det är de säljer..

Lägger upp lite bilder från fina dukningen:

 

Nu ska jag samla ihop sista tvätten som nog har torkat nu.. Ha en trevlig söndagskväll!!

 

JAG ÄLSKAR DIG JONAS !!!

Från våran bröllopsfotografering...

Postat av: Sessan

Vilket fint kort på er! Det lyser verkligen av kärlek i era ögon. :O)

2010-04-19 16:31:43
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?