Ny mobilen....

Min nya mobil... blev ingen av de jag skrev i förra inlägget... fick ett toppen erbjudande på denna telefonen.. det är en av fjolårets telefoner... En Nokia 6220 Classic.. är nöjd med den hittills.. imån ska jag testa den lite mer... den har internet, vilket är ett av mina krav, samt att det går att ringa och svara samt smsa.... Den ska kunna ta hyffsade bilder... Sen skulle jag som jobbar med hästar vilja att den är lite tålig men då försvinner allt det andra typ... så jag gick där och funderade... en Iphone var ajg ju jätte inne på när vi åkte men när jag satt i bilen så släppte jag den... Jag har ju en Ipod som har samma finesser som Iphone utan att det inte går att ringa på den så nä en sådan ille jag inte ha.. och jag föll inte för någon av de andra heller... så det fick bli den underbara lila telefon.. inte så dyr och månadskostnaden blir inte heller så dyr samt att bindningstiden inte var 24 månader heller.. så jag skulle kunna skaffa ny mobil om denna pajjar....







Idag så har jag gått över 10.000 steg vilket är mitt mål varje dag att passera 10-tusen steg om dagen... så jag känner mig nöjd...
Nu har jag även bestämt mig för att knapra färdigt på de metformintabletterna jag har hemma.. ska ta en morgon och en på kvällen till en början så får vi se hur magen mår om jag kommer lägga till en vid lunch... just nu är det svårt när jag är i stallet... ingen toalett finns i stallet vilket jag brukar böehöva till en början av anvädninga av tabletterna..

Vad det gäller det låsta inlägget så kommer jag ta bort det inlägget... jag använder den mest för att skriva av mig.... ni som önskat lösenord kommer jag skicka till när jag vill att ni ska läsa det....

Nu väntar en ensam stor säng mig.. Jonas ska sova på jobbet i natt samt fredag till söndag för att se om han får i sig lite frukost bättre... genom att slippa stressen som kan bli på morgonen... Jag hoppas att det funkar bättre så han kan komma hem utvilad.. han har ju sovit dåligt på nätterna och vaknar tidigt på morgonen vilket inte tillhör vanligheterna när det gäller han...

Hoppas ni får en toppen nat och morgon så kommer ett nytt inlägg imån...

Kramizz
Postat av: Weronica

Jag är ledsen men jag tycker att Nokia 6220 Classic var den sämsta telefonen någonsin. Ok den tog helt ok bilder MEN det går sönder jätte jätte lätt. OCh då menar jag verkligen jätte lätt. Tror jag lagade min telefon 2 gånger och när den gick sönder för 3:e gången så kände jag att det inte var värt det. Har en kompis som har den svarta modellen - hon säger samma sak...

Köp en telefon väska/strumpa till den och hoppas på det bästa. Någon måste ju ha tur med den.

Lycka till =)

2010-04-13 01:18:44
Blogg/Hemsida: http://nattmamma.blogspot.com
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad skönt att allt ordnade sig, önskar er lycka till med allt :)

2010-04-13 09:35:04
Blogg/Hemsida: http://dolphin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?