Tröttare än tröttast...

Det är vad jag är idag.. igår hade jag en downkväll.. Kände mig så ledsen kunde gråta för minsta lilla... jag hatar att ta mina provera.. De brukar göra att jag är "känslig" i slutet av att jag ska ta dem har bara en tablett kvar sen ahr jag tagit en 3 period så nu får vi se hur det kommer fungera.... Motivationen har varit lite låg nu i ett par dar.. har ont i nacken så det strålar ner till skulderbladet och axeln.. låsningen som finns ligger bara där och väntar på att rätt tillfälle ska komma så den kan slå till riktigt... Har haft on i höften ett par dar med så jag har minskat ner promenaderna lite.. ska väl gå en runda idag för jag ska till skolan men jag kommer inte gå några längre sträcker förrens jag blivit bättre.. men jag tänker inte ge upp träningen för att man har lite ont.. det är bara till att härda ut...

På fredag så är det dags för start i Kalmar ska bli kul, det var ett tagsen nu och denna gång har vi våran vanliga kusk som ska köra... Vi ska även ta med senaste tillskottet och köra ett banjobb...

Nu hinner jag inte sitta här med har lite läxa och göra som jag bara haft 3 veckor på mig men jag har allt klart ska bara skrivas ner...


Dagens citat:

"Att bli fet löser inte det här problemet"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?