Tusen Tack!!

Det blir bara ett litet kort inlägg till innan sängen...

Jag vill tacka alla er som kommenterar det betyder mer än ni tror... Ni är massor värda!!
Ni gör mig så stark.. jag kommer att klara detta!! Allt kommer att lösa sig.. jag kommer gå ner till målvikten och hitta jobbet.. för att sedan börja bygga en familj och hus!! jag kommer att klara det.. men det tar bara lite längre tid...

Tusen tack för att ni finns!!



Kommentarer från:

Riva ner och bygga upp...

sessan

Heja dig! =)

Svar: Ja hejja mig.. nu ska det bli ändring.. det går inte bygga upp en mur som rasat på skit och pannkaka.. den behöver en stabil grund och det ska den få...



Fly?? Hur länge orkar man??


Fia

Men vännen då, det låter inte alls bra det här.
Du är en så himla go tjej. Vet inte vad jag kan göra för dig, och det vet kanske inte du heller? men jag finns här i alla fall för dig.
KRam kram

Svar: Nä om man visste det så skulle man nog inte må som jag gör ibland.. men det går alltid över... Tack för att du finns!!

Kram Kram

 

m

kan verkligen känna igen mig i delar av det du skriver!

kul att hitta en blogg som känns så "äkta" eller vad man ska säga.

nu känner jag ju inte dig direkt, men jag tror nog att du har massor av egenskaper som andra ser som styrkor och färdigheter som din omgivning skulle önska att de också hade...

ofta är man för hård mot sig själv, det är så enkelt att se det positiva hos andra människor men när det kommer till en själv ser man plötsligt ingenting..

kram/poesihumlan

Svar: Det är otroligt skönt att veta att flera känner igen sig i det jag skriver.. Ibland känner man sig riktigt ensam.. och jag vill absolut inte att någon ska behöva känan så som jag har gjort nu till och från... Jag har ett kort som jag fått via ett arbete i skolan där det står positiva egenskaper.. Får nog leta reda på det igen...

Kramiz

 

Jenny

Förstår dig precis... brukar känna precis som du. Brukar också gå "omvägar" för att jag inte orkar prata och va social och man funderar på hur man vänder allt o går mot rätt håll...

sköt om dig!!!!

Svar: Ja precis så är det.. jag tror det beror mkt på att min självkänsla har varit i botten och inget jobb det gör att man isolerar sig.. Det är då man ska vända och ge sig ut att träffa olika människor och prata.. men man orkar inte det.. Det tar på en att leva med minimum belopp... Jag skulle göra nästan vad som för ett jobb...

Sköt om dig du med!!

 

Sessan

Önskar att jag hade något vettigt att säga, några tröstande ord som fick dig att må bättre...
kramar om

Svar: Ja man vet inte alltid vad man ska säga.. jag blir glad och starkare för var kommentar som trillar in... Det betyder mer än man tror..

Postat av: eva

Hej

Du kan gå in på Fb och söka på NOKA där får du kanske lite inspiration, se hur andra har lyckats gå ner i vikt.

2010-04-29 14:34:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?