Vad jag hatar...

...dessa jävla hormoner... Jag förstår mig inte på dem... Vad är de bra för??

Idag har det varit en dag då inget fick gå fel då blev jag antingen förbannade eller ledsen eller både och...

Praktiken/stallet gick hyfsat sen kommer man hem och allt bara går fel så dagen avslutades med en mkt trött och arg/ledsen Madde..
Kunde inte sova, stängde av radion så den blev tyst hjälpte inte...stängde fönstret så jag slapp höra bilarna hjälpte inte.. låg i sängen och frustade som en ilsken tjur..
Så det fick bli en promenad för att rensa ut allt, vilket funkade men trött var jag ju inte när jag kom hem så nu sitter jag här... När jag kom hem förklarade jag för mannen varför jag var arg m.m. bara släppte allt som irriterat mig idag.. tänkte att från och med idag så ska jag absolute inte hålla något inne utan säga vad som är fel och varför jag är glad eller något annat.... Och jag kan medddela att allt är redan bättre..

Nu ska jag bara dassa lite först efter att ha druckit massa vatten så rinner det snart över.. hihi

ska krypa ner hos mannen.. och hoppas på en natt med god sömn.. behöver det.. eller vi båda behöver det....

Ha det gott...
Postat av: emma gilbertsson

ja hormoner är bara till besvär ibland :P

2010-04-20 09:39:18
Blogg/Hemsida: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Sessan

Usch vad det är jobbit när man har sådana dagar! Men skönt att det hjälpte att ta en promenad och prata om allt! Hoppas att ni sov gott.



Vad är det som gäller, ska man ha försökt ett år innan man kollar upp sig? Tog det lång tid för er att få komma in och bli undersökta? vi får väl ge det några månader till, händer det inget innan oktober ( då har vi förökt i ett år)så får vi väl kolla upp oss... antagligen är det väl min vikt som gör dte svårt för oss också. var ju så duktig ett tag och gick ner nästan 10 kilo, men sen försvann motivationen och kilona kom tillbas igen...



Måste försöka ta tag i mig själv igen! Blir i alla fall peppad av att det går så bra för dig! :O)



Hoppas att vi lyckas få våra plus både du och jag snart!

2010-04-20 10:41:57
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?