Vecka 14

Det får bli en uppdatering via mobilen... Har varit så glad och nöjd denna vecka som varit... Så idag njöt jag med en pizza och jag kan meddela att det var jättegött men nu får det vara nog med det.. Jag är motiverad för att gå ner mer i vikt nu.. Ska bli skärpning med godis, läsk och annat onyttigt... Jag har 2 kg kvar till delmål 1 sen är det 10 till nästa.. Jag skulle vilja ha klarat av att gå mer till halva min andra målvikt till min födelsedag som är 14 maj.. Jag ska försöka så får vi se om jag lyckas... Imån blir det ännu en dag i stallet.. Pappa ska iväg så jag får åka med han ut när det är dags för att släppa ut hästarna sen hämtar mamma mig när hon slutat så det blir en heldag till men det gör mig inget.. De har sagt att det ska vara fint väder denna vecka... Vecka 14 kommer att bestå av stallet, träna hästar, träna själv, ha en dejt med vägledningshuset ( har bestämt mig att läsa in vissa ämnen så jag kan söka till djursjukskötare... Ett av mina drömyrken), ev. Blir det start i Vaggeryd på söndag... Så veckan kommer gå fort... Nu blir det sängen nästa.... Hoppas ni får en bra vecka...
Postat av: sessan

hihi vad komiskt! Även jag och min fästman möttes via nätet. :O)



Det låter som att du har en härlig vecka framför dig. Hoppas att den blir bra!

ska också försöka ta tag i mitt onyttiga småätande nu efter påsk... skickar en extra peppkram till dig!

2010-04-06 11:04:19
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?