vecka 15

Igår blev det en promenad till stallet igen, valde att gå på vägen denna gång för jag tänkte att idag är det söndag då är det inga lastbilar ute..men ack så fel jag hade.. Började gå med mina gympadojjor men min man fick komma med mina stalldojjor för de är nog ändå de bästa att gå i och då valde jag att åka med han till där man kan gå på grusvägen istället.. kände inte alls för att gå järnvägen igen... men jag kom upp i över 20.000 steg så jag är mer än nöjd...

Jonas han har åxå gått ner i vikt så nu ligger han under 90 strecket så han är super nöjd... Just nu är han och balansera om våra sommardäck.. För det ska bli en tur till Nässjö idag för jag ska kolla på ny mobil jag funderar på: Sony Ericsson Vivaz, Apple iPhone 3GS, Nokia X6, Sony Ericsson X10... men jag har bara sett dem på bild idag ska jag få klämma och känna på dem.. kanske blir en helt annan... Problemet som brukar vara är ju att jag är mkt i stallet så den måste ju tåla det men det finns ju ingen riktigt mobil som gör det om det inte är de fula arbetstelefonerna men jag har ju bara en så jag vill ju ha en som är lite rolig med...

Veckan som är nu ska det bli 2 promenader till stallet (jag har att gå minst 1 gång i veckan dit), träna WII och armhävningar, situps, och andra roliga övningar...

På onsdag är det en månad kvar till jag fyller år och jag har redan min öskelista klar.. systemkamera, MTB skor, pengar till linser och klippning/färgning och kläder...

Jag har fått reda på att jag kommer få tillbaka på skatten vilket kommer vara så jäklans skönt.. har sommarjobb i 6 veckor åxå.. kanske inte mitt favvojobb men det är inkomst...

Nu måste jag äta lite frukost..

Ha en toppen dag...

Är ni intresserade av adressen till stallets hemsida??




Vill tipsa om denna blogg... snacka om misslyckande..


http://various.blogg.se/2010/april/misslyckade-redigeringar.html#comment
Postat av: sessan

Vad härligt att du kommit igång med promenerandet! över 20000 steg flera dagar, det är ju super! :O)

Fantastiskt fina kort du tagit oxå!



är såklart nyfiken på vad du skrivit i ditt låsta inlägg, så vill du får du gärna ge mig ditt lösen. ;)

2010-04-12 13:36:34
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?