Ett flyttlass..

..blev flyttat igår, så jäklans skönt att man kan börja... Jag har varit i skolan på fm och jonas har flyttat lite själv idag då han har bilen... frysen, soffbord och lampor är uppsatta... Imån är vi båda lediga på fm så då blir det till att köra... Jonas måste dock åka vid 12 snåret för att hinna till sitt jobb... Jag har 2 inlämningsuppgifter som jag ska göra ska sätta mig nu med en.. har som mål att den är klar imån.. har planen i huvudet hur jag ska lägga upp det...

Ska försöka ta kort på lägenheten imån innan vi hinner få dit alla möbler så ni kan få se skillnaden...

Nu måste jag sätta mig med arbetet så det blir klar... helt ensamn hemma vilket beyter att jag får välja musik helt själv!!!


Förra inläggets kommentarer:

Maria

Håller tummarna! :)

Svar:
Tackar!!

Sessan

Tack vad gullig du är! :O)

Hur gick det, fick ni några lägenhetsnycklar igår?
Hoppas hoppas! Spännande med flytt! :O)

Svar:
Klart att jag håller tummarna att ni lyckas denna gång...Annars blir det till att ta nya tag.. Någongång kommer ni att lyckas...
Vi fick nycklarna.. så himla skönt det är.. tråkigt med att ha skolarbete vill bara koncentrera mig på flytten..

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?