Hålla tummarna...

.. Ja nu är det dags att hålla tummarna för att vi får nyckeln till lägenheten...

Idag väntar en heldag i skolan först kommer en tandhygenist och föreläser om mun och tandvård... har en en inlämning på detta så det är bästa att lyssna och anteckna... sen blir det till att jobba lite med inlämningsuppgifterna för jag har lektion på em med mellan 14.30 - 16 har jag webbdesignskurs... Jonas är på möte mellan 14-16 på jobbet så det blir att han får hämta mig så vi kanske kan börja flytta lite... Hoppas det i alla fall..

Bäst att börja packa skolsalerna och äta lite frulle.. får inte missa min lilla matlåda idag...

Ha en toppen dag!!
Postat av: Maria

Håller tummarna! :)

2010-02-10 22:20:59
Blogg/Hemsida: http://www.glawe.se/blogg
Postat av: Anonym

Tack vad gullig du är! :O)



Hur gick det, fick ni några lägenhetsnycklar igår?

Hoppas hoppas! Spännande med flytt! :O)

2010-02-11 09:00:30
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?