Ett kort inlägg...

.. så ni vet att jag lever...:)

Igår fick vi igång datorn och internet i nya lägenheten..måste säga att det har varit saknat och inte kunnat läsa mina bloggar eller uppdatera... Nu mår jag bra igen efter att ha meddelat CSN om avbrott och även mailat till mina handläggare... Så nu går jag bara en vecka... och veckan består av studiebesök och annat skojjsigt...
Ska läsa klart Webbdesign..får se sen till hösten om jag har något jobb eller om jag ska läsa några kurser men just nu behöver jag min "frihet"... Ska bli så skönt att kunna åka ut till mina hästar och inte känna att det växer läxor hemma..

Vikten är åxå något som jag ska ta tag i... Nu på tisdag nalkas möte med dietisten.. är lite nervös men Jonas ska ju med så det känns tryggt... Han sa det att känns det inte bra eller att hon typ "hackar" på mig så går vi inte dit igen utan byter.. Jag känner att det är viktigt att jag känner mig trygg och att hon är lätt att prata med... Men det återstår och se... Veckan som kommer ska jag ägna åt lite skola, stallet och få ordning i nya palatset..... sen ska det börjas träna med Wii och promenader..

Har tagit halv taskiga bilder på hur lägenheten såg ut innan och ska ta sen när vi fått in alla möbler och dyligt på plats.. Kan meddela att det finns inte en rät vinkel i lägenheten... så min stora fråga är hur i helsike har de kunna bygga de... hihi.. ska försöka ta så ni kan se lite...

Nu ska jag äta frukost för att sedan förhoppningsvis flytta det sista idag...

Ihelgen kommer svärmor med son ner vill ha så mkt som möjligt klart så kanske man kan utnyttja deras händer till att städa ur gamla skithålan..


Många kramar till er som stöttat mig.. det betyder mkt...




Inläggs kommentarer:

Fia

Men vännen då. Nä jag kommer inte att säga att jag förstår dig för som du säger är det dina kännslor och tankar. Men kanske det är dax att lyssna på sig själv? om du inte vill bli uska eller har nått intresse i detta, varför kämpa i mot? jag tycker du är skit duktig som fortfarande hänger i. jag själv hade gett upp för länge sen om inte jag tyckte det va kul. Men kom i håg att tänk på dig själv. kram

Kommenterat - 2010-02-13

Svar:
Nu har jag tänkt på mig själv... eller på Jonas och mig men mest mig.. Jonas mår ju inte heller bra när inte jag mår bra...

Sessan

vad du än gör. Gör inte som jag... Jag kände att jag vantrivdes och inte var intresserad av det jag läste. Men tänkte jag har ju inget bättreför mig så då är dte väl bättre att jag fortsätter läsa... Nu har jag läst drygt 2,5 år. Är färdigutbildad till sommaren och har sån jävla ångest! Varför har jag kastat bort 3 år på något jag inte vill bli? Varför slutade jag inte när jag kände att det inte var rätt? vad tusan ska jag göra nu när jag snart är klar? Försöka hitta ett jobb osm jag inte ens är intresserad av att jobba med eller helt enkelt börja plugga till något annat. och förlora tre år till? Jag kan inte råda dig till vad du ska göra... men om du känner att det inte är vad du vill göra, fortsätt inte bara för att du inte har "något bättre för dig". #Härda inte ut" Du kommer troligtvis ångra dig. Hoppas att det löser sig på bästa sätt och att du kommer på hur du ska göra! kramar

Kommenterat - 2010-02-15

Svar:
Jag har bestämt mig för att hoppa av och bara läsa klart Webbdesign.. Känns som en stor sten föll från hjärtat, när jag väl hade beslutat mig och fått gråta ut och kände mig modig nog att berätta för mina föräldrar vilket jag var "livrädd" för.. men de bemötte inte med de svar jag trodde så nu är allt tillbaka som vanligt.. ska bli skönt att bara gå en vecka till...

Lollo

Du kan alltid höra av dig till mig, vi pratade ju Alltid förr,, kan det inte bli så igen? :) Kramar i massor

Kommenterat - 2010-02-12

Svar:
Det är inte alltid så lätt att gå bakåt...men jag går gärna framåt... kanske i framtiden är det så igen..

sessan

Vad är det som har hänt?
syrkekramar till dig!

Kommenterat - 2010-02-12

Svar:
Du har ju kunna läsa vad som hänt...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?