2 dagar kvar...

Endast 2 dagar kvar sen är skolan slut för denna vecka och det är självstudier en hel vecka!! ska bli så skönt då det innebär flytt.. tänk att ha 18 dagar på sig att flytta allt och städa ur gamla lägenheten...

Det jag vill ha upp först är alla kläder och Wii spelet så man kan komma igång.. ja ni hörde rätt nu är motivationen på g tillbaka.. Har gått till och från skolan idag.. till skolan inga problem det är ju nerför men hem är ju värre... Kändes som jag fick kramp i vaderna.. men hem kom jag för jag var ju tvungen att gå hem då matlåda låg kvar i kylen annars skulle jag sitta i skolan hela dagen till Jonas hämtade mig.. Hatar att gå till och från skolan med alla böcker och papper m.m. det är tungt och min ryggsäck börjar gå sönder på köpet.. :( När vi flyttat så ska jag börja cykla om det går för då behöver jag inte har ryggsäcken på ryggen.. Visst är det bra med extra vikt men då ska den sitta rätt m.m....

Jag skulle ju berätta om ett spel skrev jag ju sist.. Jag och min man köpte ett spel efter att ha sett det på aftonbladet i en undersökning Nookii
Från aftonbladet:
Nookii
Pris: 329 kronor.
Beskrivning: Sällskapsspel för lekfulla par. Spelkort med sexiga uppgifter, uppdelade i tre nivåer.
Omdöme:
Fördelar: Det finns massor av sexspel på marknaden, mer eller mindre töntiga, men Nookii står ut som vinnaren i mängden. Vi både skrattade och blev rejält tända av uppgifterna. Fick oss att testa nya saker, bland annat med ögonbindel.
Nackdelar: Efter en halvtimme skippade vi de ”mjukare” korten och gjorde egna regler.
Kommentar: Sexigt och kul! Framröstat som bästa erotiska sällskapsspel i Storbritannien.


Vi har inte spelat det men läste lite på korten och jag måste tyvärr ge det ett stort fet minus.... det var bara att man skulle köra ner ansiktet i mellan skinkorna hela tiden.. så vi kommer nog göra egna kort i så fall... Jag är inte en person som tänder på att stoppa huvudet i röven och hålla på.. nä tack då är lusten borta.. Finns nog bättre... Alltid kul att testa nytt men detta spel skiter vi i.. haha

Nog sagt om detta...

Jag ska börja skriva en matdagbok har jag bestämt... men det blir nog inte förrens vi flyttat och datorn och internet är igång då jag har hittat en sida på nätet som verkar bra.. Ska träffa en dietist den 23 feb... Känns skönt att Jonas ska hänga med det stod på kallelsen att den man lagar mat med mer än gärna får följa med... och det är ju Jonas som lagar det mesta...

Vi båda ser det som en nystart i livet att flytta och de och vi har båda gett oss tusan på att vi ska lyckas med våra mål i livet..

Nu hinner jag inte sitta mer med detta måste renskriva lite...

Många lyckokramar till er som läser...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?