AJ, Aj, aj

.. Hatar att ta dessa provera tabletter då jag brukar få så jäkulskt ont i magen... Men vad gör man inte för att få ett normalt liv för övrigt och inte ha blödningar som aldrig slutar... Det är bara till att bita ihop...
Skulle följt med till stallet på fm men struntade i det då vi även har haft tvättid, så nu är all tvätt tvättad och inlagda på rätt plats... Jonas uppgift blir till att diska...

Ikväll blir det till att ladda upp för en veckas helvete... Blir till att knapra ipren till tusen så kanske värken minskar..
Idag har jag tagit första metformin tabletten och det har gått bra... ska ta en till i kväll tänkte så får vi se hur länge jag kan hålla på denna gång..

Veckan som kommer består av skolan måndag-torsdag studiedag på fredag.... ska påbörja Webbdesigns kursen denna vecka med... det ska bli en resa till Halmstad med starthäst sen blir det väl till att plugga...

Nu ska jag fortsätta vika lite kläder som nog har torkat...

Ha en trevlig söndags kväll

*Missa inte Järvsöfaks 16.30 på tv 4*

Förra inläggets kommentar:

sessan

Hej! vad skoj med ett inlägg! :O)
Ser ut som att ni haft en toppen helg. lyxigt att bo på hotel. :O)

Känner så väl igen mig i det du skriver ang barnlängtan...men snart är det vår tur! :O)

ha en skön helg! Kramar

 

Svar:

Det var en toppen helg, något vi båda behövde även om det bara va för en natt...

Ja barnlängtan har vuxit lite nu när det finns mellan 5-7 st som har barn i klassen och någon i samma ålder som mig har 3 och sen finns det yngre som har barn åxå.. blir inte lika påträngande när man inte umgåtts med folk som har barn och nu är det det enda de pratar om.. vi har ju en som ska ha i juni som går i klassen med.. så då pratar de ju mkt känslor m.m... så det blir till att försöka släppa det lite och satsa mer på skolan...eller vad man ska säga...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?