Är så trött...

Denna vecka är en skit vecka... Nu har ju mensen kommit efter att ha knaprat på provera och jag kan meddela att det är inte kul att ha så helvetes ont som jag har just nu innan iprenen gjort lite verkan...
Har mkt i skolan denna vecka och de sista dagarna har jag bara ätit onyttigt snabbmat och godis... så jag kan säga att jag har ett ganska dåligt samvete för allt jag ätit och det gör ju inte det hela bättre... Känns som någon/något försöker trycka ner mig längre och längre ner men jag försöker att kämpa  mot...

Det som är positivt i livet är att våran häst som startade i måndags blev 2:a vilket vi är super nöjda med... och jag har världens underbaraste man...

Vi kommer att få nyckel till nya lägenheten runt den 12-15 feb.. ska bli så skönt att flytta och inte bo bland lådor längre...

Nu måste jag få i mig lite mat för sen nalkas skolan igen....
Postat av: Sessan

Ja usch! Tänk om man kudne slippa mensen helt! Hade varit helt underbart!

Hoppas att pillrena hjälper så du får ordning på det hela snart!



Förstår att det är svårt att orka tänka på nyttig mat när det är så fullt upp med allt annat...

Ett tips är tomatsoppa! Går lika snabbt att göra som att köpa snabbmat, men är tusen gånger godare och nyttigare... :O) Här hemma äter vi den minst en gång i veckan!



Vad roligt att det gock så bra med hästen! 2.a är ju toppen ju! och snart dags för flytt! Vad skoj! :O)

Kämpa på! Jag tror på dig! kramar

2010-01-29 12:32:46
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?