Botten är nådd...

För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Precis så här känner jag nu... tyckte denna text bit passade...


Tänkte ta sovmorgon idag men så blev det inte... Vaknade av radion som sa att det var en stor brand i centrala Vetlanda i ett flerfamiljshus... gick upp för att se om jag såg något från fönstret men det gjorde jag inte men jag stängde balkongdörren... inte så kul att få in brandrök... Av huset blir det bara skit...det håller på att begränsa elden...11 personer som bodde där, det måste vara ett skräckseminarium att vakna upp med hjälp av sin hund och upptäcka att hela lägenheten var rökfylld... De personer är glada över sin hund för de hade inte kommit ut annars eftersom de låg och sov... det var 2 st som hade hund men alla klarade sig... två blev förda till sjukhuset p.g.a rökskador men inte allvarliga... Tänk att förlora allt i ett svep.. Satt och funderade på om det skulle börja brinna där jag bor vad är det jag absolut vill ha med mig ut...svårt val får fundera lite....

Vad skulle ni ta med er ut förutom familjen, djuren??


Imån är det skola för mig 8.30 - 12.00 sen åker vi mot Katrineholm, ska bo i lyxsvit fredag-lördag och bara äta gott och njuta... sen på lördag em blir det Björkvik och hälsa på Jonas farfar m.fl. Söndag då blir det kalas för svärmor som fyllde 60 år igår....


Nu ska jag klä på mig...

Ha en toppen dag!!


Jessica

Vilken otroligt fin blogg du har :) Skickar en peppkram till dig :) peppkram


Svar
:


Tackar, hoppas på att någon gång får tiden och tålamodet att göra en egen design.. Du har ju en jättebra blogg själv, lägger in dig på listan "Bloggar jag följer"...


Sessan

Skoj med webbdesign, det har jag också läst för längesedan... gillade det skarpt just då, men har nog tyvärr glömt det mesta idag.

Om du håller på att bli sjuk är det bra att du inte tränar, annars kanske det bara blir ännu värre och det är det ju inte värt! man kan ju försöka tänka lite extra mycket på vad man stoppar i sig just när man inte kan träna, så tror jag det går bra ändå! :O) Peppkramar!


Svar
:


Jag är jätte laddad inför Webbdesigns kurs ska bli kul... Jag kommer ta en paus från träningen i hopp om att jag blir frisk och återfår motivation.. Just nu ligger jag på -5 på en skala +1 - +10.. Det blir ju bara skit och pannkaka av det hela då... Ska försöka fortsätta tänka på vad jag äter, har ju ätit frukost hela veckan så det är ju ett litet +....

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?