Dag 2

Så var snart denna dag till ända.. Har gjort mitt träningspass i dag och min stukade fot längtar tills morgondagen då det är vila.. Jag har trampat snett 3 gånger på kort tid och min fot hinner inte bli bättre förens det vad dags igen.. Sista gången var ju för 2 dagar sen så den har väl inte precis uppskattat mina utfall m.m... Men vad gör man inte för att klara sitt mål nu får den ju lite vila imorgon...

Vad det gäller mat väg så åt jag frukost, mellanmål, mellanmål och kvällsmat/lunch idag.. frukosten bestod av 2 mackor ljusa (har köpt grovt tills imån), mellanmål 1 clementiner x2, mellanmål 2 mackor 2 st som pappa tog med till stallet så jag inte skulle svälta sen nu har jag precis ätit klar kvällsmaten som var Tacos.. Känner mig nöjd ändå med maten jag brukar ju äta ett "större" mål med mat/lunch och sen små äta.. har köpt hem lite yoghurt, grovt bröd, frukt av olika slag, sallad och grönsaker så nu blir det till att äta lite bättre mat ofta men små portioner... ska försöka hålla vad 3:e timme...

Imån blir det nog lite Wii "lekt" måste ju hålla uppe topp 3 listan så Jonas inte kommer in på listan..hehe..

Känner fortfarande av min hals som inte vill sluta göra ont, men jag hoppas den blir bättre nu med alla vitaminer som frukterna har...

Jag och Jonas ska åka till Katrineholm nästa helg 15-17 januari, Jonas mor har fyllt 60 år i veckan så vi ska fira henne lite på söndagen... Jag och Jonas har planerat att åka upp på fredag em (beror lite på hur jag går i skolan) sen ska vi bo på ett hotell, äta go middag och bara njuta.. Längtar så himla mkt tills dess.. Bara VI två... Kommer att plocka med mig Wii då jag måste hålla igång träningen fredag och lördag... men ska försöka göra träningen på morgonen på fredag så vi bara kan mysa tillsammans...

Nu ska jag gå och vika tvätten som Jonas tvättat sen blir det nog tv till sängen nalkas...

Ha det gott....




Evelina

Jag kör ju också en 30 dagars utmaning på wii active. Super kul!!!

Svar:

Visst är det  kul, hur långt har du kommit i ditt program? jag är ju på dag 2.

Postat av: Evelina

Jag har kommit till dag 20 eller nåt. har kört hela utmaningen nästa lördag MEN då ska jag börja en ny

2010-01-08 06:42:34
Blogg/Hemsida: http://prommis.bloggagratis.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?