Den 6 Januari 2010....

.. är imån och då börjar resan mot ett hälsosammare liv... Jag ska ikväll sitta och göra upp lite delmål samt planerad träning.. Jag vill komma igång lite innan skolan börjar det kan ju vara nog så krångligt ändå...

Känner mig motiverad till 100 % nu och därför har jag tänkt köra igång... Fick senaste ToppHälsa i brevlådan idag vilket inte gjorde mig mindre motiverad.. Där var det en som skickat in ett tips till Din Sida om att hon samlade alla artiklar, recept och annat som hon tyckte var viktig/roligt i en speciell mapp som hon kunde plocka fram när motivationen var låg.. Jag tyckte det var en toppen ide jag sparar ju på alla tidningar istället men det ska bli ändring på det när vi ska flytta så ska jag ta upp en låda i taget och gå igenom för att plocka ut det jag tycker är bra... Hon laminerade sånt som hon tyckte var extra bra som övningar, recept då det lätt kan gå sönder...

Igår var jag på trav och våran pålle slutade 4:a igen, så det verkar som det går stadigt uppåt..

Nu ska jag köra lite på Wii plattan för att ladda upp med 30 dagar challenge på EA Active sports, ska bli kul och se vad det är för något.. Jonas är ledig imån så det blir stallet åxå..

Vi fick våran "nya" bil idag...Vad skönt att köra en stor bil igen.. Innan hade vi en Skoda Fabia nu en
Passat VAR VR5 Syncro så det är ju lite skillnad..

Ha en bra kväll!
Postat av: Tess

Mitt liv skulle ha börjat den 1a januari, påminner om dina tankar om ett lite mer hälsosamt liv. Fråga INTE hur det har gått... :)

Lycka till, vi kanske kan följas åt och peppa varandra? :D



(ner med chipsen!)

2010-01-05 19:17:47
Blogg/Hemsida: http://leguide.blogg.se/
Postat av: Tessan

Håller tummarna för dig. Hur mkt ska/vill du gå ner?

2010-01-05 20:44:03
Blogg/Hemsida: http://varframtid.blogg.se/
Postat av: Tessan

Såg nu en annan kommentar av dig, då har du rätt mkt att gå ner. Ska du ändra kosten då eller ge det en kick start med ngn kur?

2010-01-05 20:45:44
Blogg/Hemsida: http://varframtid.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?