Down...

Känner mig nere.. eller inte nere men på g att bli sjuk, ont i huvudet, örat värker och halsen fortsätter att göra ont.. Igår kväll kände jag mig frusen och det har inte släppt tills idag heller...

Tog sovmorgon idag eftersom sömn sägs vara den bästa medicinen att boka sjukdomar som förkyldning m.m. Så idag vaknade jag av att pappa ringde och frågade om jag var klar på 30 min till stallet, fick dock säga nej har ju bestämt att jag ska äta frukost och sen vill jag inte slänga i mig allt så 1 timme fick jag på mig...

Dagens frukost bestod av:

1 macka av nyttigt slag
1 tallrik med yoghurt och lite Frukost hjärtan

















och 0,5 l vatten....

Tog även mina omega 3 tabletter som jag bara ska ta för att de ska ta slut sen tog jag en rosenrot för att få lite mer energi har ju 1 paket sånt så det är lika bra att ta slut på den med...

Har även ätit ett mellanmål som bestod av 2 clementiner, 1 päron och en liten yoghurt..
Åt inte allt på en gång utan spred ut det lite..

I kväll blir det som vanligt lite revben hos mor och far, blir även en Coca Cola.. Jag har bestämt mig att det är ok till mat som serveras på fredag-söndag.. Kan jag inte hålla det så plockar jag bort det helt.. gäller även godis..

Vill att Jonas ska komma hem nu så vi kan åka ner till stan ska kolla på lite byxor och tröjor inför skolstart... Fick ju presentkort på Kappahl samt 20 % rabattkupong så det blir en tur dit...

Började riva ut artiklar i tidningarna jag inte hunnit packa ner, sparar recept och olika träningstips/övningar... Ska väl gå och fortsätta med det så det blir klart idag..

Ha en trevlig Fredagskväll!!!


Evelina

Jag har kommit till dag 20 eller nåt. har kört hela utmaningen nästa lördag MEN då ska jag börja en ny

Svar:

Så har jag också tänkt att börja en ny utmaning, nu kör jag low ska gå upp till medium nästa gång...
Postat av: Sessan

Skickar en krya på dig hälsning och

peppkramar från mig.



2010-01-09 10:24:06
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com
Postat av: Martina

hejhej..det går inte så bra..tänkte köra nyttig frukost idag vilket slutade med rostmacka och sylt..inte så bra. jag är nog beroende av socker igen,och jag ser inte fram emot att detoxa,igen,mådde skit senast jag blev fri frn sockret.men man måste ju förr eller senare och nu när vågen visar 3kg plus,ja,då finns inga om och men.. jag vet att medicinen har en del i viktuppgången och sötsuget/ökade aptiten,men det måste väl gå att vinna över?? jag vet vad du menar när det kommer till en sambo som inte "bantar" jag har dessutom en sambo som är beroende av cola och chips..skönt för honom att han är smal som en pinne!! när jag är igång är han dock förbjuden att äta i mitt sällskap,det är det endå som fungerar,för ett chips leder bara till fler...och ju längre jag sedan kommit,ju lättare har jag att stå emot,så han vet att det bara är för en tid...ska nog ta och skriva matschema och göra alla inköp idag,det gäller ju att ha nyttig mat hemma,så man inte åker dit på en rostmacka...träningen lär jag nog inte komma igång med förns nästa vecka,förutom lite kardio hemma..har sjukt mkt i kalendern just nu!! Lycka till!

2010-01-09 12:54:16
Blogg/Hemsida: http://martiniz.blogg.se/halsoresan
Postat av: Cilla

Vi har varldens basta varktabletter har... Alkazelzer Cold and cough... det finns olika varianter men dom ar verkligen suuuuper nar man vaknar och mar lite taskit sa dar! Det finns bade brustabletter och vanliga svaljtabletter... sag till om du vill att jag skickar over nagra!

2010-01-09 16:22:57
Blogg/Hemsida: http://www.daimilus.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?