En liten uppdatering...

.. det hinner jag nog med...

Idag har jag varit på studiebesök på den avdelning jag har sommarjobbat..kändes väl inte nödvändig men det var obligatoriskt... resten av dagen kommer jag sitta med läxläsning och papperssortering.. Måste skriva i alla inlämningsdatum m.m....

Igår var vi på trav i Halmstad igen vi kunde väl haft mer flyt och fått sista pengen men så blev det inte vi hamnade precis utanför.. så nu bär det av till Halmstad på måndag... Penja tog inte ut sig så hon kan starta så tätt som nästa måndag denna gång...

Helgen med lyxsvit har varit toppen och botten..hehe... kommer att skriva om helgen i ett annat inlägg för nu hinner jag inte..tog lite bilder med som jag kommer lägga upp...

Ha en bra vecka!!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?