Ett snabb inlägg...

.. ja idag bli det ett snabb här på morgonen

Ska göra mig redo för skolan, måste hinna packa allt med då vi åker direkt upp till Katrineholm... På vägen ska vi stanna till vid IKEA och köpa bokhyllor som svärmor ska få i present eftersom hon fyllde år i onsdags... Väl uppe i Katrineholm blir det till att checka in i våran lyxsvit som vi ska bo till lördag samt bestämma vart vi ska äta och när... Sen blir det nog att vi låser in oss i vår svit... Ska bli så skönt att hitta på något tillsammans för en gångs skull... Varje gång vi åker upp så sover vi hos svärmor i Jonas lilleborsas säng som är pygme jämfört med våran.. Jag hatar att sova när det blir varmt vilket det lätt blir när man måste nästa ligga på varandra och sängbotten har gått sönder 2 gånger för oss när vi legat där i..... Nä den här gången tar vi me en uppblåstbar madrass som jag kan ligga på utan att svettas...för det blir ju att vi sover där lördag till söndag då hotellet hade fullt lördag till söndag..men jag ska nog kolla upp det om det inte blivit någon avbokning...lika bra att lyxa till det hela helgen...

Lördag har vi planerat en tripp till Björkvik och Söndag blir det kalas för svärmor...

Ha en trevlig helg...

kanske laddar upp lite bilder i helgen från mobilen...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?