Fullspäckad dag..

Det blir ett kort inlägg idag.. Har fortsatt med minst 30 minuters träning på Wii plattan och målet för varje träningspass är att slå gårdagens resultat... Vilket jag klarar mer än 70% av det jag utför...
Älskar detta spel, känns att man tränar för man blir svettig och får träningsvärk... Ska testa på utmaningen som finns på EA Active sport... det är en 30 dagars utmaning, ska kolla upp vad det är för något och sedan hitta en period som passar...

Idag nalkas det travtävling i Halmstad, det blir mkt spring på travet. Har haft stegräknare på mig en dag från morgon tills det jag stupar i säng här hemma och vi haft starthäst... Brukar hamna mellan 15.000-20.000 steg så jag nöjer mig med det idag.

Idag är det 1 vecka kvar tills jag sätter mig i skolbänken och ska läsa till undersköterska... Jag hoppas att jag hinner med mina hästar och skolan och träningen.. kommer nog blir mkt tufft i början innan man kommit in i rytmen.. Vi flyttar ju i mitten av februari med så då blir det ju ett störande moment till... Ja, ja får ta det lite som det kommer sen.. Vet ju inte hur mkt vi är i skolan osv...

 

Nu måste jag äta lite frukost för att sedan beje mig ut till stallet.. ska hinna ner på stan idag med och köpa mysbrallor...


Föregående inläggets kommentar:

älskadeänglar:

Tack snälla! :-) Det var inget spökstreck :-D

Svar:
Vilken fantastisk start på 2010 att får ett plus på stickan. Har ju följt din blogg och vet att det är efterlängtat. Hoppas att det går bättre än tidigare graviditeter och att eran lilla dotter får ett litet syskon. Ska hålla tummarna.
Postat av: yenny

Va kul med Wii! Det är jag riktigt sugen på, speciellt Wii Fit.



Nu måste jag googla på det. Bums.

2010-01-06 22:36:01
Blogg/Hemsida: http://ietthuspaeno.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?