OJ , Oj , oj

I natt har jag knappt sovit något, har ett hjärna som dunkar.. Är det inte halsen så är det något annat... Vill att det ska bryta ut så jag kan få ta nya tag.

Nu har skolan börjat måndag och tisdag var det introduktion och samtal med handledarna för min del, eftersom jag inte ska läsa Datorkunskap på 50 p och Arbetsmiljö och säkerhet 50 p så låg jag ju back 100 p.
Jag har haft planer på att läsa Matte B och Naturkunskap B, matten har 50 p och naturkunskapen har 100 p så det var ju matten då som jag kunde läsa nu eftersom naturkunskapen väntade de in fler sökande till men jag tycker inte det är roligt med matte och har svårt för det eller har aldrig haft en bra lärare som lär ut bra, det var med största sannolikhet att jag skulle få läsa matten på egen hand och då valde jag att inte läsa den eftersom jag vill lära mig något. Fick upp ögonen på en ny kurs WEBBDESIGN och nu är det bestämt att jag ska läsa den istället, den ligger på 100 p och kommer att krocka med mina andra lektioner men det gick att ordna på något sätt.. Data har jag ju stort intresse för så det ska bli kul, har ju en far som har jobbat med samma program som vi ska göra så jag har ju lite extra hjälp hemma med...

Fick låna en underbar bok av skolan som vi ska läsa och diskutera sen FÖRLAMNINGEN heter den och är en bok som berör en, speciellt om man har jobbat lite inom vården får man sig en tankeställare.. Tycker inte om att läsa böcker annars men denna har jag bara 3 sidor kvar av den är på ett 50 tal sidor med lite bilder så den är ju inte så svårläst... Rekommenderas varmt..

Nu lämnar vi skolan..

Vad det gäller mat och träning så hade jag vilodag i måndag med träningen skulle tränat igår men mådde inte alls bra och inte idag heller så träningen fick stå över igår (cyklade till skolan igår så det ger ju lite).. Ska försöka träna lite i em....
Skulle ställt mig på vågen idag men skjuter på det en vecka då jag inte skött maten som jag vill de senaste 2-3 dagarna så nu får det bli skärpning...

Ha en bra onsdag!!



Senaste inläggets kommentarer:

Sessan

Å vilka fantastiskt fina bilder du lagt upp! :O) Är så härligt med riktig vinter för en gångs skull!

peppkramar*

Svar:
Tackar så mycket. Älskar att fota i snö.. vill bara ha en bättre kamera..
Sessan

Tack! :O)
Jag blev verligen super förvånad! Tänk att det kan hända så mycket på bara en vecka. motivationen steg ju med ett antal hundra procent i alla fall!

När ska du väga dig nästa gång? håller tummarna för ett lika fint minus för dig!

Svar:
Jag skulle vägt mig i dag, men skjuter på det en vecka då det inte gått som jag velat med mat och allt. Ligger nog på samma vikt som sist.
Du är super duktig fortsätt så..
Heja Heja!!
Postat av: Jessica

Vilken otroligt fin blogg du har :) Skickar en peppkram till dig :) peppkram

2010-01-13 14:33:26
Blogg/Hemsida: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Sessan

Skoj med webbdesign, det har jag också läst för längesedan... gillade det skarpt just då, men har nog tyvärr glömt det mesta idag.



Om du håller på att bli sjuk är det bra att du inte tränar, annars kanske det bara blir ännu värre och det är det ju inte värt! man kan ju försöka tänka lite extra mycket på vad man stoppar i sig just när man inte kan träna, så tror jag det går bra ändå! :O) Peppkramar!

2010-01-13 15:27:36
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com
Postat av: sara

hej har du skickat ett mail till min mail?

om så är fallet, skickat då ännu ett till mig och skriv vad detta gäller.

detta handlar om min säkerhet så jag hoppas att du är ärlig

2010-02-28 19:17:17
Blogg/Hemsida: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?