Rädda Radion!!!!!

Jag hoppas ni gör eran röst hörd!! Det har jag gjort...



Ingen skönsång kanske men mkt mkt bra budskap!!

Skicka ett mail till statsministern via www.rab.se eller SMS:a ordet RADIO följt av ditt namn till 71200.

SMS:et är avgiftsfritt (eventuell operatörskostnad kan tillkomma).



2 januari 2010

Idag har jag haft en hemma dag och bara slappat och sovit typ... Har ju sovit dåligt ett par nätter nu och nu känns det som jag sovit i kapp, för nu mår jag bättre och har fått lite mer energi i kroppen... Så imån blir det stallet och förbereda inför starten på Halmstad Travet på måndag...

Idag har jag stått lite på Wii balance board ca 30 minuter... Tycker det är skit skoj... Enligt deras räkningar hade jag gått upp 1 kg från igår... ska på tisdag skriva i min vikt och mitt första delmål i bloggen även träning och mat kommer att skrivas i bloggen... Idag kommer jag att unna mig en pizza som Jonas tar med när han kommer från jobbet och jag vet att på måndag blir det åxå något onyttigt men de kommer att vara slut på det på tisdag då ska jag komma in i fas igen...

Nu blir det tv en stund innan Jonas kommer (han slutar vid 21)... Ska väl spela lite Wii me...

Förra inläggets kommentar:

Sessan:

Gott nytt år! :O)
Hur går det med wii-spelen?
Trist att du håller på att bli sjuk, hoppas att det inte bryter ut till något alvarligt, utan att du kryar på dig snart!
Vore ju typiskt om det nya året skulle inledas med en dunder förkylning så du inte kommer igång med träningen som du tänkt!

Här har det hitills blivit mysiga promenader i snön, men inget alvarlig träning. Måste börja lugnt och försiktigt!

Svar: Det går superbra med Wii har som mål att köra minst en 30 min varje dag träning... Känner mig piggare men jag får nog ta på mig mer kläder, iallafall upptill vid halsen... Jag känner mig förkyld stundvis men är varken täppt eller snorig..
Det är rätta takter börja lugnt och försiktigt så man inte kör slut på sig direkt och tycker det är tråkigt... Börjar åxå lugnt och försiktigt...
Promenad är ju alltid bra man rör ju på sig!!
Postat av: älskadeänglar

Tack snälla! :-) Det var inget spökstreck :-D

2010-01-03 12:42:46
Blogg/Hemsida: http://askadanglar.bloggproffs.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?