Tröttare än tröttast..

Denna vecka har jag tillbringat mellan 7-12 timmar i skolan varje dag.. kan meddela att jag är trött så ofantligt trött...när jag kommer hem så blir det lite till att plugga sen blir det sängen.. sova dåligt.. upp och till skolan... Jag hoppas verkligen att det inte ska vara så i 3 termin.. visst ska det vara tufft eftersom man läser 3 år på gymnasiet och nu ska ett år ner i en termin..

Jag sitter fortfarande och väntar på att vårdcentralen ska kontakta mig.. har fått svar att de inte såg någon remiss men läkaren kunde ha den på sitt bord... har mailat till Karolina Kliniken att de ska skicka ut en remiss till för säkerhets skull... Vet inte vart jag ska få tiden när jag väl får komma... *suck*
Tänk om man kunde köpa till sig mer tid....

Nu ivkäll blir det en tur til mor och far och äta smariga revben..

Ha en toppen kväll...



Förra inläggets kommentar:

Sessan

Ja usch! Tänk om man kudne slippa mensen helt! Hade varit helt underbart!
Hoppas att pillrena hjälper så du får ordning på det hela snart!

Förstår att det är svårt att orka tänka på nyttig mat när det är så fullt upp med allt annat...
Ett tips är tomatsoppa! Går lika snabbt att göra som att köpa snabbmat, men är tusen gånger godare och nyttigare... :O) Här hemma äter vi den minst en gång i veckan!

Vad roligt att det gock så bra med hästen! 2.a är ju toppen ju! och snart dags för flytt! Vad skoj! :O)
Kämpa på! Jag tror på dig! kramar

Svar:

Ja tänk om man kunde slippa den men ändå vara "kvinna & få barn"... Har tagit provera i omgångar men det blir ingen längre effekt utan allt går tillbaka till ruta 1... Tack för tipset på soppan men jag är ingen älskare av tomat i mat utan det ska bara vara färska kalla... äter lite köttsoppa men det blir lite enformigt...
Jag ska ta tag i det hela men tiden är stora boven...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?