-----

Då  har man varit hemma på rast i 2,5 timme och om 1,5 ska man vara tillbaka.. har varit så trött idag och jag känner att jag börjar bli lite snuvig och har haft rethosta hela dagen.. vill absolut inte bli sjuk nu då kommer jag åter falla tillbaka och inte har något att fördriva tiden och jag vet att sömnen är ett måste om jag inte ska bli sjuk.. men jag vet inte vad jag ska göra.. får snart be någon drämma klubban i huvudet... Det är riktigt tufft att gå till jobbet och inte har sovit en blund... tur att man inte har hand om mediciner eller nått sånt för det skulle jag inte vilja ha nu.. jag hänger knappt med på vd jag gör ibland eller vad jag gjort... Känner mig lika gammal som vissa boenden när minnet tryter... Jag skulle vilja ha någon at snacka med dygnet runt men jag förstår att det inte skulle gå.. Det är ju inte alla som är olyckliga, depprimerade och sömnlösa.. det finns ju de som är lyckliga, full av energi och sover som ett litet barn... tänk om det fick vara jag för en dag eller två vara den som går runt med ett leende och folk säger vad lycklig du ser ut och va istället för vad trött du ser ut och va...

Hade tänkt sova på min rast men det var ingen ide.. la mig i soffan men det gick inte så jag la mig lite ute för att kanske få lite färg men det gick inte det heller.. är så rastlös när det inte finns någon man kan prata/sma eller umgås med... Jag börjar bli tokig.. skulle vara bra och vara på jobbet 24 timmar om dygnet istället.. aldrig ensam... vilket jag är idag.. mor och far är på trav i Kalmar en av våra hästar ska starta men inte i V75 utan utanför.. Så det gör ju att man har försökt tänka på det beslutet åxå.. vill jag hålla på med hästar?? kommer jag bli lycklig av att ha dem i livet?? eller kommer jag bli lycklig av att slippa dem?? Kommer jag bli lycklig av att flytta på mig??? Många frågor men inga svar.. skulle göra vad som helst för att se in i framtiden just nu...

Igår så skrev jag ett inlägg om vänner.. och Självklart så har jag flera som stöttat mig men som jag inte nämnde.. De jag nämnde var de som hjälpt mig mkt sista veckan.. men självklart finns det flera som stöttar en.. vissa mer, vissa mindre.... Så Fia du behöver inte ta åt dig.. du är värd mkt... och betyder mkt..


Å inte är jag hungrig heller.. får väl se om jag får i mig lite sallad i allafall... jag får väl se det positiva med att jag inte får i mig något att vågen måste visa mindre även denna gång hos dietisten.. visst är det inte rätt sätt att gå ner men jag vet inte vad jag ska göra.. kan inte trycka i mig maten.. men än så länge går det ingen nöd på mig har en sisådär 30 kg  för mkt.. så jag klarar mig...

Nu ska jag börja ta på mig mina arbetskläder igen... om en timme ska man vara tillbaka..

Ha en bra söndag!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?