Allt jag gör blir bara fel..

Ja precis så känns det.. Hade lite msn kontakt med Jonas i kväll... vi hade bestämt det.. eller jag sa att vi kan prata sen när jag fått samla mig lite.. sagt och gjort mådde ganska bra men inte bra.. jag berättade lite varför jag mådde som jag gjorde eller vad jag trodde det berodde på att jag inte har vänner bla, bla, bla.. han hade inget svar till detjag skrev och det hade jag inte tänkt mig.. frågade han vad han hade för tankar m.m. när han läste vad jag skrivit... och att han gärna fick dela med sig.. jag finns för att lyssna så som han finns för mig.. han skrev lite frågor som poppade upp: om  det är det slut?? vad händer då?? det är väl inte slut?? Varför är det som det är?? Varför känner jag så här?? Varför tar inte jag kontakt m.m. och då skulle jag försöka svara.. men jag hade inte några bra svar.. Sa att det kanske inte är så att du inte tar kontakt.. jag är ju så van vid att se coh höra dig varje dag så en dag utan kontakt kan kännas som en evighet... Gav han förslaget att han får nog gå tillbaka i tiden och försöka komma på vad som hände när känslorna började bli annorlunda.. Gjorde vi något?? hände det något?? om det hände något ska vi försöka bearbeta tillsammans och hitta tillbaka eller ska man sköta det själv.. jag lite små råd.. fick som svar att jag orkar inte prata mer nu och sen loggade han ut..

Så jag sa väl något som kom åt nått känsligt eller så var det nått annat... Jag ska vara tyst i fortsättningen känner jag.. blir nog bäst så..

Tur att jag har mina små piller att ta till när jag inte kan sova.. så nu har man tagit ett så man får en nattssömn i alla fall...

Sussa sött alla min läsare!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?