Borta bra men hemma bäst...

.. är det inte så man brukar säga.. men just nu vet jag inte om det är bättre hemma.. Det skulle väl vara att man har sin egna säng i så fall...

Solen skiner och jag önskar att jag kunde få lite mer energi från den så jag orkar men just nu verkar det vara svårt.. får hoppas att det blir bättre ju längre tiden går och att man slipper hamna i svackorna igen.. jag trodde verkligen jag hade accepterat och berarbetat men ack så fel jag hade.. nu känns det som jag är tillbaka på ruta ett igen och det är inte kul...

Imån nalkas lite stalltjänst, möblera om och städa så allt som jag vill ha uppe får plats som databord m.m. sen blir det till att hämta det sista...

Imån ska det vara visning på lgh 2 gånger.. Hoppas att någon vill ha den så Jonas slipper sitta med en lgh som absolut inte vill vara i.. Visst känns det jobbigt för om han blir av med den så lämnar han Vetlanda och det känns tufft känns som man kommer längre och längre ifrån varandra..

Men vi får se vad framtiden visar.. Just nu försöker jag inte vara den personen som kontaktar så mkt.. utan försöker ge han lite tid.. men det är inte lätt.. vill ju att han ska vara den som kontakta och inte jag jämt så nu ska jag göra mitt yttersta för att inte vara den som kontaktar efter allt är flyttat för då har vi inget ihop mer än ett papper som säger att vi är gifta.. Det är det enfa som "håller" ihop oss...


Hoppas ni får en toppen kväll/natt och en solig dag med mkt värme och kärlek <3

Kram till er alla!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?