Ge gärna tips!!

Nu är jag ledig i 2 dar innan jag ska sätta igång och sommarjobba.. Men jag har verkligen idé torka...

Allting som jag är sugen på måste man vara 2 på eller flera så det är inget kul att försöka göra något...

Så snäll komma med förslag som man kan göra när man är ensam, saker som är roligt att göra ensam.. inte typ tappa upp ett bad och njut av lugnet.. det gör jag hela tiden.. jag är själv jämt..

Är jag i stallet så är jag själv, förutom hästarna och mina föräldrar.. men jag är trött på allt som har med hästar att göra..
Är jag inte i stallet så är jag hemma, då blir det att jag försöker plock lite på rummet eller så blir det tv och datorn.. men jag är så trött att bara sitta hemma..

Men jag vet inte vad jag ska göra annars...

Ge tips!!

Kram Kram

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?