Is my life worth living...

Ja det är en tanke som kommer och går.. Är livet verkligen värt att leva??  Ibland känner jag det att varför skulle jag börja leta efter kärleken... hade jag inte gjort det så hade jag inte hittat Jonas och då hade jag sluppit allt detta.. Men sen samtdigt så har jag fått uppleva saker och känslor som jag inte hade fått chansen till om jag inte började leta efter kärleken.. Jag vill bara att vi ska hitta varandra.. Har även haft tankar om vi nu hittar "tillbaka" kommer jag kunna lita på han eller kommer jag gå med klumpen i magen att han ska tappa känslan igen?? Men det är en smäll jag tar just nu.. jag vill bara att det ska var VI!!

Just nu känns det som jag har inget att leva för.. men självklart kommer jag leva.. men det känns meningslöst just nu..

Ja ni jag har haft många tankar om hur man ska hjälpa till på traven  för att få fram ett lättare beslut.. Folk säger ju att man saknar inte förrens personen är borta eller att det är försent... Så visst har tanken kommit att han kanske lättare skulle känna något om jag råkade ut för tex en olycka, en allvarlig men inte dödlig..

Detta är bara tankar som surrat i huvudet... Jag har inte tänkt göra något drastiskt eller dumt.. utan det är bara tankar...

Ha det gott i solen!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?