mobilblogg

sitter på tåget hem igen.. Min dator har kraschat så det får bli ett kort inlägg via mobilen.. Jag är inte på topp längre.. Känns lite som jag försvunnit.. Jag hade ett toppen självförtroende och mådde så bra jag kunde med allt som hänt.. Nu vill jag bara komma hem och låsa in mig och gråta precis så känner jag.. Jag hoppas att jag kommer hitta tillbaka annars blir det en tuff sommar! Kram till er som läser..
Postat av: Anonym

Självförtroendet kommer och går. Vissa dagar är man på topp och vissa dagar vill man bara gräva ner sig någonstans...



Hoppas att du snart är tillbaka på toppen!

Hade hoppats att stockholmresan skulle göra dig gott, men känslorna tog en annan vändning. Hoppas att du hittar tillbaka till dig själv när du kommer hem. Kramar

2010-06-21 21:28:53

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?