mobilblogg

Anonym:
Självförtroendet kommer och går. Vissa dagar är man på topp och vissa dagar vill man bara gräva ner sig någonstans...

Hoppas att du snart är tillbaka på toppen!
Hade hoppats att stockholmresan skulle göra dig gott, men känslorna tog en annan vändning. Hoppas att du hittar tillbaka till dig själv när du kommer hem. Kramar

*nyfiken* ligger i sängen och såg att jag fått en kommentar.. Från en anonym.. Så nu ligger jag och försöker lista ut vem det kan vara.. Har några som jag velar i mellan.. Hmm.. Får väl se om personen ger sig till känna.. Hihi.. Ja känslor kommer känslor går.. Jag hoppas med att jag hittar tillbaka.. Är väl extra känslig nu när mensen är på ingång.. Brukar få lite depp då.. Natti nått mina vänner...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?