Oj oj oj vilken natt!!

Denna natt skulle jag vilja hoppa över.. gick och la mig hyffsat tidigt för jag kände mig trött och seg... Slumrade till efter ett tag och drömde en sån "mardröm" att jag vaknade.. givetvis hadlade den om Jonas och mig.. Jag fick  aldrig vara med och ville jag vara med så gick Jonas hela tiden till nya kompisar och hans andra kompisar hakade på så jag stod alltid ensam kvar.. Det enda jag ville var att få vara med i gemenskapen.. men det fick man inte..
Kunde inte somna efter det, låg och vred och vände på mig... Tankarna började falla in.. Denna gång handlade det om att försöka komma på när allt förändrades.. visst de sista 3 månaderna vad det gäller sexlivet är ju lika med noll.. Jag försökte ett par gånger men fick höra att nä jag är trött jag orkar inte.. en gång fick vi till det men det var inte alls som det brukar vara och jag vet att jag reagerade över det efteråt men sen släppte jag det..  Tanken kom igår igen.. han älskade väl inte mig längre och därför var det inte som det brukar vara.. Tänk om han var tvungen att fantisera på nått annat/någon annan??
Jag försökte komma på när jag märkte skillnad men jag kan inte komma på när det var.. Tänk om han inte älskat mig senaste åren?? han kanske bara har hållt ihop för att vara "snäll"?? jag många tankar kom... Jag vet när stora skillanden kom och det var ju efter stora bråket sen efter det blev det sig aldrig likt...

Usch många tankar utan svar... kommer jag någonsin får svaren jag vill ha??
Ja det blev inte så mkt mer sömn sen.. jag låg och vred mig och tittade på klockan om det gick något fortare så man kan få kliva upp...

Nu ska jag försöka piggna på mig så jag orkar med dagen... Ska ut till hästarna först sen ska det bli en promenad... Jag måste verkligen komma igång känner jag.. kommer jag bara igång så kommer nog livet bli mkt lättare... men det är inte kul att behöva göra allt själv.. prommenera, träna överlag.. visst jag har en hund men det är inte samma sak som att ha någon med sig som man kan prata med...

Jag har kommit på samtidigt som jag vill ha vänner och träffa nya människor så är jag livrädd.. jag vet ine vad jag ska säga eller hur man ska betee sig.. jag är helt enkelt rädd för mig själv!!

Nä nu är det bäst att sätta fart..

Ha en toppen dag!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?