Snacka om ...

.. att man pendlar med hur man mår.. Igår tog jag en tablett men ajg kunde inte sova för det utan jag låg och skicka sms och försökte slappna av.. tabletten brukar göra så jag soman inom 30 minuter men inte denna gång.. klockan var 02.38 när jag tittade sista gången.. sen har jag sovit oroligt tills 06.15 då jag inte kunde somna om m en jag tänkte inte gå upp då utan lå kvar och funderade lite...

Visst var det segt att gå upp när kl började närma sig 8 men det gick.. tog det lugnt men ingen frukost fick jag i mig.. åkte till stallet för att hämta lite saker då mor och jag skulle åka och hälsa på hingstarna som är på bete och hälla på lite mer flugmedel. Så frömiddagen gick åt det vi tog var sin glass från MC Donalds på vägen hem min frukost =).. sen hem och börja städa övervåningen som mamma ville att jag skulle göra, har städat toaletten, de två små rummen har duschen och mitt egna rum kvar.. som ser ut som ett bombnedslag.. men jag ska få ordnings så småningom... tar det lite pö om pö..

Idag mår jag mkt bättre.. trodde inte det eftersom jag inte fick så mkt sömn men jag mår bättre inte på topp men bättre så det går åt rätt håll och då är jag nöjd..

Kvällen kommer bestå av att söka lite jobb för just nu känner jag bara ge mig ett jobb snälla så jag kan få lite vänner!! Kommer inte bli en kul sommar utan att göra akser med andra utan bara själv... Visst jag jobbar hela sommaren men tyvärr så är det samma gamla som jobbar i sommar och ingen är speciellt  social och vill umgås efter jobbet och det är lite tråkigt... men jag är glad för att jag har ett jobb över sommaren i allafall annars hade jag haft det skittråkigt... Nu får jag jobba och fördriva tiden lite och samtidigt tjäna pengar...

Ingen som har ett jobb ledigt till mig??

Nu hinner jag inte skriva mer måste städa klart så jag kan tillbringa de 2 dagar jag har kvar av ledigheten i solen...

Jonas flyttar 21 aug... Känner redan av tomheten som kommer bli... Men jag hoppas att vi båda hittar någon lösning på allt så vi båda slipper gå och må dåligt eller ha så mkt tankar utan vi hittar en lösning.. Jag vill absolut inte förlora han som vän.. jag vill kunna umgås med han och hitta på saker som vänner gör även om jag tycker det är tufft vill jag inte förlora det..

Nä inte skriva mer nu..

Ha en toppen kväll!!

Kram

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?