Stockholm i mitt hjärta...

Nja inte riktigt.. har varit ute en sväng i Farsta Strand för att se vad pendeltåget och Tunnelbanan går så nu vet jag det.. Ikväll  så ska jag hämta systeryster som ska vara på besök över helgen... Lena som jag bor hos skulle åkt hem till Ludvika idag till sin mor och far men hon blir kvar hemma för hon började tidigt på måndag så det var inte lönt att åka hem.. Så det blir full lgh i helgen!! Kuligt!!

Imån så är det dags för det otroligt tråkiga bröllopet... Fattar inte varför det ska vara så speciellt?? Så stor uppståndelse var det inte när jag skulle säga JA... nä det räckte med min man, jag, 2 vänner som vittnen och vigselförättaren..  Så imån är Stockholm avstängd på vissa ställen under vissa perioder... Så man får se vad man ska hitta på för nått.. jag har 2 ställen som jag vill åka till och det är Skansen och Grönan.. sen har jag inte någo mer .. Någon som har tips?? Något som är ett måste när man är i Stockholm??

Vädert som är nu är mulet, regn, sol omvartannat typ...  Men det gör mig inget.. ska väl dra mig in mot Centralen snart så jag kan köpa kort så jag kan ta mig runt...

Ha en toppen fredag!!


Förra inläggets kommentarer:



Sessan

underbart med stockholm! :O)
Hoppas att du får en härlig vecka!

Svar: Jag ska se till att njuta.. hoppas solen kommer som väderkartan visat.. Känns konstigt att göra saker själv man är så van vid att vara 2.. men det går.. jag bli ju starkare som person som vågar göra detta själ.. och jag känner mig jäkligt stolt som gör detta själv med.. Hoppas graviditeten går som den ska och att du inte mår allt för illa... KRAM 

Cilla

Hoppas du får det roligt i Stockholm. Passande att vara där när det är bröllop och allt... då är det mycket evenemang på G kan jag tänka mig och staden är städad och kanske pyntad?
Du kämpar på bra vännen, hoppas att se dig här snart!

Svar: Det ska jag se till att ha... Inte intresserad av bröllopet tyvärr... inte varit inte i stan än.. men det blir en liten tur snart kanske... Jag kämpar på så gott det går för att hålla mig flytande... Ja med längtar som fasiken efter USA...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?