Deppdag!!

Ja vad ska man säga.. har haft det skönt nu i 4 dar men idag kom ett bakslag eller vad man ska kalla det... Har en enorm hemlängtan idag.. vill bara hem till min egna säng och gråta typ.. precis så känner jag nu.. Dumpade av min syster på stationen vid lunch sen tog jag en tur på stan alldeles själv och fika de lite.. och gick och fönster gluttade lite.. är ju inte så rik så det blev bara att titta lite..

I fredags så var vi och tittade på Anna Bergendahl och jag säger bara en sak WUNDERBART!! Vilken röst och scen närvaro hon har.. fick äran och ta 2 autografer.. hihi man blev fjortis på nytt... haha.. Det var fantastiskt.. Det som var jobbigt var ju att det är Love 2010 i Stockholm så det var mkt kälek och många par där och det var jobbigt...

Igår var det bröllopsdax och det gjorde att man började minnas sitt egna och hur lycklig man var då.. Kan inte säga att jag är lika lycklig i dag inte just nu...
Denna helg har det varit lite för mkt kärlek för min del.. och det gör mig depp... Just nu är saknaden stor efter en som håller om en och älskar en.. men det blir väl bättre efter hand *hoppas jag*  Någon som man kan gos upp sig med i soffan.. att gråta ut hos.. jag listan kan göras lång just nu...

Igår var jag och min systeryster på Grönan och hade det kul jag åkte allt inte började man bli gammal här inte utan att man åker allt.. men visst kom tankar att går det sönder nu så dör jag.. så lite äldre har jag väl blivit får så tänkte jag inte innan.. =)

Vad som händer resten av veckann vet jag inte.. har biljett till fredag men idag så är jag inte på topp så jag åker nog in till stationen och ser vad e biljett hem på fredag kostar... är det någon som vet om det är dyrare att köpa på stationen än nätet??

Phu det var tuffare än jag trodde att lämna mitt lilla kryp in i småland... Trodde verkligen att jag skulle må bättre av att komma ifrån allt men nu känns det som man åkte på ett bakslag istället.. jag mådde mkt bättre innan jag for...

Jag hoppas att jag kommer må bättre när jag kommer hem och får komma in i jobbet och få tiden att susa iväg...

Nu orkar jag inte skriva mer..

Ha det toppen alla mina läsare...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?