Egen tid *uppdaterad*

Det är vad jag har idag.. Jonas ska till Öland på party så jag stannade hemma och ska titta på filmer som Jonas absolut inte till se så som musikalen RENT... Älskar denna musikal både på film och när jag var i stockholm och tittade.. Nu har jag hyrt den som är inspelad på broadway.... Vilka fantastiska texter och musiken... Löve it!!

Sen gillar inte Jonas drama så det har jag givetvis hyrt..

Träningen går fortsatt bra enligt wii fit plus spelet så har både Jonas och jag gått ner i vikt.. Vet att man inte kan lita på det till hundra men nått kg har väl försvunnit och mer ska det bli... Blir ju motiverad till 1000 nu när solen skiner och jag har fått timjobb...
Nä ni kanske blir en uppdatering senare...

Ha en solig lördag!

Lite Rentmusik från Filmen.. fanns inte så mkt från Broadway...















Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?