En dag hemma....

Japp det blev en dag hemma... Har så djävulusikt ont i magen... Jag äter ju provera för att få ordning på min menstruation och den gör att när den väl ska komma så får jag en helvetes värk i magen men det är ju bara till att stå ut... men jag valde en dag hemma behöver vilka min "axel" som inte hinner bli bra under helgen.. Imån så har jag turen att Jonas är ledig så då blir det en tripp till jobbet han är så snäll så han ska följa med och lasta ner lite spånbalar så jag inte behöver slita ut mig.... För denna veckan har det varit måna tårar som fallt.. jag har varit helt slut och har haft så ont i kroppen framförallt bakom skulderbladet där låsningen sitter... Det är inte roligt att komma ut edter en helg och höra att du kan börja med det stallet för det är bara gjort lite halvdant typ... och att utnyttja deras redskap är ju inte så skoj... men man får bita ihop.. det ger ju oss lite mer pengar att leva för... och Jonas ställer ju upp när han kan och orkar...

Idag när ajg är hemma ska jag hinna med att städa lite samt knalla i väg till skolan som jag inte varit i på evigheter känns det som.. har arbetat mkt hemifrån men idag ska jag knalla dit så jag får lite friskt luft... Måste ner ut till mitt stall också för nya hästen måste köras idag...

Återbesöket närmar sig till dietisten... Är lite nervös för att jag inte har gått ner något eller att måtten inte minskats... men det återstår att se..

Kan meddela också att jag fick MVG på min bilduppgift och det troddej aginte men nu jäkla ska inte det sjunka...Jag vill så gärna ha MVG när jag är klar med kursen...

Oj det vart ett hoppande i inlägget idag men det får gå...

Nu ska jag äta lite sen väntas duschen..

Ha en bra dag!!


Kommentar från Dags för uppdatering:

Sessan:

Det är inte utan att jag blir lite avundsjuk när jag läser ditt inlägg... visst är det slitsamt, men oj vad jag saknar att arbeta med hästar! :O)
Hur gick det på tävlingen föresten?

ta hand om dig. kram

Svar:

Tävlingen gick pannkaka eftersom pappa inte ville köra med vanliga utrusningen som hon funkat bra på utan ville ändra lite så gick det skit... men det är bara till att ta ny tag... Man lär sig av sina misstag förhoppningsvis...
Det är mitt drömjobb men det skulle underlätta lite om redskapen m.m. var ok och lite mer ordning...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?