En resa till...

Sitter nu i lastbilen på väg till Jägersro travbana.. Har med en 3 årig hingst dit som ska starta i lopp 1.. Fick ett dåligt spår så vi får väl se hur det går.. Äger den inte själv utan det är en av de 20 hästarna som jag jobbar med... Har med mig pappa då jag inte är riktigt piggelin samt att jag inte hittar riktig heller... Har varit på Jägersro flera gånger men det var mellan 2002-2004 får se om det sitter kvar som det gjorde när vi åkte till solvalla.. Var länge sedan jag var där med men när jag väl närmade mig så kände jag igen mig.. Och när pappa och jag åkte till solvalla med en av deras andra hästar blev det en seger vi hoppas att vi får med oss hem igen.. Gick upp 04.30 idag för att hinna med allt... Så nu är jag lagom trött efter en natt med svettningar och svårt att sova... Ska slumra till lite nu innan vi kommer till skåneland... Hoppas ni slipper en regnig lördag..

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?