Första dagen avklarad!!

Japp nu var denna dag över eller snart i alla fall...

Har tränat i 1 timme och jag har fått i mig 4 mål av 6 st och jag ska ta mitt femte mål nu  när jag skrivit klart här.. Känner mig riktigt stolt faktiskt.. Imån nalkas det jobb, ska jobba i ett travstall på 23 hästar så det kommer nog kännas i kroppen, ska hinna med en 30 minuters träning på fm innan jag ska börja...

Fick besked av CSN att jag ska betala tillbaka 4890 kr i år... 1630 kr i maj, aug, nov... Blir till att spara till maj nu.. sen i aug så har jag förhoppningsvis fått lön från sommarjobbet..

Nä ni har inte tid att sitta här mer nu.. Mitt Te är klart nu..

Kolla in min   för mer information om mina måltider/träning m.m. (klicka på bilden)



En kommentar från Fattiglapp...

sara

Gud vad jag känner igen mig, här räcker pengarna aldrig. (och jag tröst shoppar då..) har en lön att leva på 4a pers.

Svar: oj förstår att det är knapert då på 4 personer och en lön... Jag skulle mer än gärna vilja ha en nygarderob då jag tycker det är jobbigt att alltid visa upp mig i samma kläder jag vet ju hur folk pratar om andra som har samma kläder på sig... jag vet ju dock att mina är hela och rena när jag anväder dem... Har pratat om Ullared ett antal gånger men det får bli efter sommaren om jag inte får ett jobb med bra lön..
Postat av: sara

du vet att du kan betala mindre csn va? jag fick också det skulle betalt 1600 i feb.

2010-03-02 09:21:39
Blogg/Hemsida: http://zasata.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?