Och en resa...

Hem från Jägersro... G.K.Spinaround blev 3:a och sprang på topptid 16.2 det är inte dåligt för en 3 årig som bara gjort 8 starter 4 som 3 åring och 4 som 2 årig... Han är en häst med ljus framtid... Nu blir det att lasta ut och sen blir det vidare till mitt stall.. Det ska bli skönt att lägga sig i badkaret sen och värma upp mig igen... Har varit ett riktigt skitväder med regn och blåst... Hörde av mamma nyss att de har haft sol hela dagen... Så det regnar väl lagom till vi kommer hem... Ha en toppen kväll..
Postat av: «PinkieLaady

skicka ett mail till mig vilken design det gäller så ska jag försöka ordna det så fort jag kan!

2010-03-30 16:16:55
Blogg/Hemsida: http://pinkielaady.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?